ב.מ.וו IX3 חשמלית

ב.מ.וו IX3  חשמלית

ב.מ.וו IX3 מסמן שינוי כיוון עבור המותג הגרמני המפורסם, לפחות בכל הנוגע לבניית מכוניות חשמליות.

למה אנו מתכוונים בכך? ובכן, ה- EV הקודם (רכב חשמלי) היחיד של ב.מ.וו היה ה- i3 האצ'בק הקטנה בהרבה, שנבנתה מהיסוד כדי להפעיל סוללות. היה לו מראה מוזר, מבנה סיבי פחמן קל משקל ודלתות אחוריות מהודרות מאחור; באותה עת נראה היה שהעתיד הגיע מוקדם.

ראשית, EVs לא תפסו מהר כמו שרבים ציפו. ואכן, רק לפני שנתיים התברר בסופו של דבר שמכוניות החשמל אינן רק אלטרנטיבה למכוניות בנזין ודיזל אלא בסופו של דבר יחליפו אותן לחלוטין. ושנית, התברר שרוכשים רבים לא בהכרח רצו מכונית חשמלית שנראית שונה ממכונית 'רגילה' אלא שעם הזמן אנשים מבינים שה-ב.מ.וו IX3  היא הפתרון המושלם.

מכאן ששינוי ההתמודדות של ב.מ.וו, אנו מדמיינים. ה- iX3 הוא, כפי שכבר ניחשתם לנחש, בעצם גרסה חשמלית של ב.מ.וו X3 – יריבת אאודי Q5. שלא כמו רכבי EV קודמים, אין לו קונסטרוקציה מורכבת של סיבי פחמן או סגנון לא שגרתי. למעשה, הדברים היחידים שמסמנים את זה ויזואלית מגרסאות בנזין ודיזל הם גריל פלסטיק מוצק, גלגלי סגסוגת אווירודינמיים והתפשטות מדגישים כחולים.

אולי באופן רלוונטי יותר, ל-ב.מ.וו X3 חשמלית יש טווח ארוך, יכולת טעינה מהירה ותג מחיר מפתה יחסית. אבל איך הוא משתווה למתחרים העיקריים של רכבי שטח חשמליים גדולים, אאודי E-tron, יגואר I-Pace ומרצדס EQC? והאם זו קנייה טובה יותר מאלטרנטיבות לרכיבה נמוכה יותר, כמו דגם 3 של טסלה?

יש שיגידו שה-ב.מ.וו IX3 היא האלטרנטיבה המושלמת בהתאם לתג המחיר והביצועים אך כידוע לכם הכל עניין של טעם.